Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

torsdag den 10. august 2017

Vidunderlige præmier

Hen over foråret og sommeren har jeg været ufattelig heldig. - Jeg har vundet hele 9 konkurrencer - alle på FaceBook.


I starten af juni vandt jeg et meget flot og farverigt maleri på "Krusseduller Mette Haar".


I juni vandt jeg også 2x2 biletter til Copenhagen Garden Festival på to forskellige sider.


I slutningen af juni vandt jeg 2 signerede bøger af Githa Nørby på "Anne Justs Have".


I juli vandt jeg en hækleopskrift på "Det Ternede Gulv".


I slutningen af juni vandt jeg et helt unikt krus på "Dyekjaer Design".


I starten af august vandt jeg dette Sanex Zero-sæt på "Jeg vælger allergimærket Den Blå Krans".


I starten af august vandt jeg et sæt med multi-vitaminer + magnesium på "Horsens Svane Apotek".


I starten af august vandt jeg 3 store, valgfrie stauder (der er 4 på billedet for købte lige en ekstra) på "EllenGaard Planteskole & Anlægsgartneri".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar